love all my cousin

assalammualaikum ...
saya kongsi tentang cousin-2 saya yg otak tonggang terbalik ni ..
walaupun otak mereka tonggang terbalik, saya tetap sayang mereka ..
kadang-2 aje je yg ubat suda abs,kadang-2 ad yg kene hantar ke hospital bahagia ...
tapi memang best ad cousin mcm mereka..
ni farhanah afiqah yg selalu saja bersama aku...
niy farah alina a.k.a along yg comel
ni pun mereka yg selalu wat rumah oaph aku riuh rendah
ketika kami berada d'janda baik,pahang
ni along yana yang rapat nan aku
ni lagi sorang otak senget jezze bell
ni kak ngah yang sanad tembam
 dia ni lagi a.k.a jezze bell
ni kaka ala a.k.a princess sepet 
 next top model batu berangkai
 ni alin cousin aku gak
 yang ni next top model ipoh
 haa ! yang niy pun leyh tahan gak otak senget dia
 si comel..nama dia syaza arinah
 abang aku dan cousin aku haziq
 farah nadia........
 muhd faizul bin omar
niy nadia syahirah yang suka sanad menyanyi....
niy aku akhir sekali....
sory lah erk kalo gmbar spe yg tade kat dlm ni...
jngan mwah ......
tapi serious aku ckp aku suka ad cousin mcm korang...
k lah abaikan kali aku merapu erk.....
  
abaikan aku merapu . like sikit

No comments:

Post a Comment