ada adek angkat yang otak gila-2

aku seronok gila ada adek angkat yg otak gila-2 cm deme niy....
budak-2 nye adalah ana rafarish , fifi fairuz dan syifaa.....
mereka niy baru form 2....(aku pun tak tau)
mereka niy sekolah kat smk sentosa....
comel tul korang niy....
geram tahap babun niy.........
         ini ana rafarish.....yang selalu bagi aku semangat tanpa henti!
                    ini pulak fifi fairuz.......yang niy budak tembam!
 ini syifaa....thanks sbb ajar akk edit blog...tp smpai skunk tak reti lagi edit blog!

aku senang sebab ada adek cm korang....
yela aku aku niy ada adek laki jepp.....
aku sorang jepp pompuan...
tiada akk dan tiada adek pompuan.....
bila dpat jumpe korang,akk rse bahagia....
mcm adek sebenar jepp!

abaikan kalau aku merapu!!!!!
abaikan aku merapu . like sikit

No comments:

Post a Comment