thanks tu lieya nazri,nabila shahrom dan nashahieyrah

first aku suka sangat2 ada orang yg sudi jd akk angkat aku!
aku nak ucapkan terima kasih sngat2 kat akk2 sekalian!
wah sungguh bahagia!
wajah2 akk angkat aku yang comel molek ini!
                      ini kaka nabila shahrom....comel kan dia....
                  ini pula kaka lieya nazri....dia ni pun comel gak....
                ini pulok kaka nashahieyrah...kaka tembam aku ni.....
                             thanks a lot kaka bella....lol <3!!!!
                                thanks a lot kaka lieya....lol <3!!!!
                              thanks a lot kaka nash....lol <3!!!!

hope kaka ikhlas jd kaka angkat adek!
sekali lagi thanks a lot sbb nak jd kaka angkat adek!
hanye tuhan leyh balas segala budi baik kaka sekalian....
happy gila tahap babun ni.....

okay lah abaikan kalau aku merapu!
abaikan aku merapu . like sikit

No comments:

Post a Comment