tentang abang kesayangan aku

(pada 17.12.2011)

aku dan family aku balik kampung d'negeri sembilan...
aku seronok gila nak balik kampung.....
bukan selalu dapat berkumpul nan my aunt and my cousins.....
kami sampai malam....
aku singgah rumah my aunt kat seremban.......
pastu my family and my aunt family pun balik kampung dekat bahau.....
kami sampai ke rumah my grandmother at 9.30 p.m
aku seronok sangat tahap babun niy....
my aunt ada buat BBQ sempena family day......
sekali jugak sambut befday my aunt and my cousins...
aku jadi jurugambar sebab maksu aku yang suruh.....
best gila malam tu!!!!

(pada 18.12.2011)

aku dan family last day kat rumah wan aku.....
pastu aku kene balik ke seremban balik.....
sebab esok aku nak hantar abang aku pergi ke port dickson.....
so,malam niy aku last with my aunt , my uncle , my cousins , also my lovely grandmother.....
aku rasa sedih sngat sebab tak lama duduk kat rumah wan aku......
tak apa tahun depan aku datang lagi......

(pada 19.12.2011)

detik2 yang sepautnye tidak terjadi....
abang aku akan pergi belajar d'port dickson kat negeri sembilan....
aku duduk kat sebelah abg aku kat dalam kereta.....
detik itulah yang aku susah nak lepaskan dia pergi sana....
dh lah jauh tempat dia g belajar.....
pas2 kami sudah smpai ke port dickson........
abg aku g masuk dalam dan dia pun pergi ke tempat untuk pendaftaran.....
aku , my aunt and my cousins just wait only.....
selepas abg aku suda selesai pendaftaran , kami terus pergi ke asrama abg aku.....
suda selesai simpan barang abg aku , my family and my aunt family pergi ke kedai....
yela nak beli barang abg aku yang tak cukup lagi....
pas2 aku dan family balik ke politeknik port dickson untuk hantar abg aku balik......
and then kami semua turun ke bawah buat kali terakhir.....
mak aku dan bapak aku bagi nasihat dekat abg aku.....
selepas yu semua orang bersalam-salaman.....
aku salam abang aku , tapi aku sedih sebab lepas niy tade dh abg yang nak jaga aku....
sebab abang aku jauh dari aku.....
dia lah satu-satunya abg yang aku ada....
berat je aku nak lepaskan abang aku tu.....
tapi sampai je aku d'rumah,aku nanges teresak-esak, tersedu-sedu......

ini lha abang kesayangan aku :)
                          waktu niy kami g karaoke sama-2
                             dia pernah nyanyi lagu niy depan aku

ini lah dia muhammad asyraf azri bin zakaria.....
love you lah.....
abaikan aku merapu . like sikit

No comments:

Post a Comment